Alle som bestiller stands hos oss må sette seg inn i disse vilkårene for bestilling, samt videreformidle disse til de som skal bemanne standen:

  • Standplass på våre Skjærgårds Music&Mission Festival forbeholdes aktører som har et definert kristent verdigrunnlag.
  • Hver stand står fritt til å profilere sin organisasjon/arbeid og må respektere at standsgata ikke er en plass for å fronte kontroversielle teologiske, etiske og politiske synspunkter.
  • Det er ikke tillatt å dele ut/selge mat/drikke fra standplass.
  • Salg av varer er ikke tillatt uten at det er gjort avtale om dette på forhånd.
  • Vi oppfordrer dere til å opptre med aktsomhet og vise skjønn i forhold til markedsføringsfremstøt. Skap heller miljøtiltak som gjør det spennende for deltagerene å stoppe opp ved deres stand.
  • PR-fremstøt utenfor standsgata er ikke tillatt uten spesiell tillatelse eller samarbeid med arrangør.
  • Standsinnehaveren står selv ansvarlig for å rydde sitt område før avreise.
  • Alle standsinnehavere må ta hensyn til hverandre og ellers følge de retningslinjer som blir gitt av festivalledelsen.
  • Skjærgårds refunderer ikke billetter dersom stands rekrutterer deltakere som allerede har kjøpt billett til å bemanne standen under festivalen. Vi refunderer heller ikke ubenyttede billetter for standsmedarbeidere.

Her kan du bestille standsplass til Skjærgårds Music & Mission 2020

Enkel stand (inkl. 2 festivalpass)9 000,-
Dobbel stand (ink. 4 festivalpass)18 000,-
Ekstra standspersonell (inntil 6 stk.)1 700,- pr. stk
Parkering på Risøya800,-
Telt enkel stand2 200,-
Telt dobbel stand4 400,-
Slik gjør du bestillingen:

  1. Velg 1 stk billett, uansett om du skal bestille enkel eller dobbel stand
  2. Fyll inn deg som billettkjøper og betalingsinformasjon (Hvem som skal stå på standen kommer senere)
  3. Fyll deretter ut feltene om organisasjon og legg til personer som skal stå på standen deres. Her har du også mulighet til å velge dobbel stand og bestille telt

Det er inkludert 2 stk. ukespass i standspakken (4 stk. ved dobbel stand), og du kan legge til inntil 6 ekstra personer

Vi er klar over at det er vanskelig å tidlig ha klar informasjon om hvem du/dere skal sende på stand, og det er derfor mulig å endre dette helt frem til og med 25. juni. Logg inn på checkin.no/mypage med epostadressen du registrerte i starten av bestillingen (trykk glemt passord om du ikke har logget inn før) for å gjøre endringer på bestillingen din.

Legg merke til at det blir sendt ut personlige billetter på epost 26. juni, og det er viktig at navnene er korrekt lagt inn i bestillingen før denne datoen.

Faktura blir sendt etter festivalen er ferdig