
Alle som bestiller stands hos oss må sette seg inn i disse vilkårene for bestilling, samt videreformidle disse til de som skal bemanne standen:
- Standplass på våre Skjærgårds Music&Mission Festival forbeholdes aktører som har et definert kristent verdigrunnlag.
- Hver stand står fritt til å profilere sin organisasjon/arbeid og må respektere at standsgata ikke er en plass for å fronte kontroversielle teologiske, etiske og politiske synspunkter.
- Det er ikke tillatt å dele ut/selge mat/drikke fra standplass.
- Salg av varer er ikke tillatt uten at det er gjort avtale om dette på forhånd.
- Vi oppfordrer dere til å opptre med aktsomhet og vise skjønn i forhold til markedsføringsfremstøt. Skap heller miljøtiltak som gjør det spennende for deltagerene å stoppe opp ved deres stand.
- PR-fremstøt utenfor standsgata er ikke tillatt uten spesiell tillatelse eller samarbeid med arrangør.
- Standsinnehaveren står selv ansvarlig for å rydde sitt område før avreise.
- Alle standsinnehavere må ta hensyn til hverandre og ellers følge de retningslinjer som blir gitt av festivalledelsen.
- Skjærgårds refunderer ikke billetter dersom stands rekrutterer deltakere som allerede har kjøpt billett til å bemanne standen under festivalen. Vi refunderer heller ikke ubenyttede billetter for standsmedarbeidere.
Her kan du bestille standsplass til Skjærgårds Music & Mission 2021
Enkel stand (inkl. 2 festivalpass) | 9 000,- |
Dobbel stand (ink. 4 festivalpass) | 18 000,- |
Ekstra standspersonell (inntil 6 stk.) | 1 700,- pr. stk |
Parkering på Risøya | 800,- |
Telt enkel stand | 2 200,- |
Telt dobbel stand | 4 400,- |
- Velg 1 stk billett, uansett om du skal bestille enkel eller dobbel stand
- Fyll inn deg som billettkjøper og betalingsinformasjon (Hvem som skal stå på standen kommer senere)
- Fyll deretter ut feltene om organisasjon og legg til personer som skal stå på standen deres. Her har du også mulighet til å velge dobbel stand og bestille telt
Det er inkludert 2 stk. ukespass i standspakken (4 stk. ved dobbel stand), og du kan legge til inntil 6 ekstra personer
Vi er klar over at det er vanskelig å tidlig ha klar informasjon om hvem du/dere skal sende på stand, og det er derfor mulig å endre dette helt frem til og med 25. juni. Logg inn på checkin.no/mypage med epostadressen du registrerte i starten av bestillingen (trykk glemt passord om du ikke har logget inn før) for å gjøre endringer på bestillingen din.
Legg merke til at det blir sendt ut personlige billetter på epost 26. juni, og det er viktig at navnene er korrekt lagt inn i bestillingen før denne datoen.
Faktura blir sendt etter festivalen er ferdig